Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcEvoy, Glenn M.; Buller, Paul F.
TitelFive Uneasy Pieces in the Training Evaluation Puzzle.
QuelleIn: Training and Development Journal, 44 (1990) 8, S.39-42Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Education; Outcomes of Education; Program Evaluation; Training; Training Objectives
AbstractIt is possible that the emphasis on increased accountability in the training function may drive out programs that cannot demonstrate quantitative, measurable improvements in performance or results. Five levels of issues in training evaluation are (1) work versus perk; (2) substantive versus symbolic; (3) external versus internal; (4) behaviors versus outcomes; and (5) self-ratings versus ratings from others. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: