Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCalderon, Margarita; Marsh, David
TitelApplying Research on Effective Bilingual Instruction in a Multi-District Inservice Teacher Training Program.
QuelleIn: NABE: The Journal for the National Association for Bilingual Education, 12 (1988) 2, S.133-52Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Educational Practices; Higher Education; Inservice Teacher Education; Peer Teaching; Program Design; Program Evaluation; Research Utilization; Surveys; Teacher Education Programs; Teacher Educator Education; Teaching Methods; Theory Practice Relationship
AbstractDescribes the design, content, and delivery strategies of the Multidistrict Trainer of Trainers Institute (MTTI), which helps educators apply research findings on bilingual instruction. Reports survey responses of MTTI trainers and participants concerning the impact of MTTI on participants' classroom practices and peer coaching skills. Contains 30 references. (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: