Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCampagna, Mary Ann; Berger, Bruce A.
TitelUsing Bloom's Taxonomy to Assess Pharmacists' Learning as a Result of Viewing a Program on Communication Skills.
QuelleIn: American Journal of Pharmaceutical Education, 54 (1990) 1, S.7-14Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassification; Cognitive Ability; Communication Skills; Educational Objectives; Higher Education; Instructional Effectiveness; Pharmaceutical Education; Pharmacists; Professional Continuing Education; State Standards; Videotape Recordings; Alabama
AbstractAfter viewing a videotaped continuing education program on communication skills, 51 pharmacists' cognitive gains were compared with those of a control group of 34 pharmacists. Although a significant difference appeared between experimental and control groups, the experimental group's scores remained low by state licensing standards. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: