Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMangan, Katherine S.
TitelBoom in Postdoctoral Study Prompts a Re-Evaluation of Pros and Cons of Added Rung in Academic Ladder.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 37 (1990) 29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterApprenticeships; College Faculty; Doctoral Degrees; Faculty Development; Higher Education; Mentors; Postdoctoral Education; Professional Training; Research; Scholarship; Trend Analysis
AbstractFor many aspiring faculty members it is required to spend several years in postdoctoral study before they will be considered for a faculty position. A postdoctoral researcher usually works under the supervision of a faculty mentor, and is free to concentrate on scholarly work, without teaching or advising. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: