Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFlowers, Jim
TitelImplementation of Competency-Based Education in North Carolina's High School Vocational Programs.
QuelleIn: Journal of Vocational Education Research, 14 (1989) 3, S.53-68Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCompetency Based Education; High Schools; Instructional Materials; Secondary School Teachers; State Departments of Education; Vocational Education; Vocational Education Teachers; North Carolina
AbstractFrom a sample of 353 North Carolina vocational teachers, 198 responses revealed that most are using state teacher handbooks and curriculum guides for competency-based vocational education, although competency test-item banks and student competency records are infrequently used. Factors influencing implementation are support of the state department of public instruction and local administrators. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: