Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreenan, James P.; Winters, Michael R.
TitelThe Relationship between Student Self-Ratings and Teacher Ratings of Special Needs Students' Interpersonal Relations Skills.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 12 (1989) 2, S.117-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCorrelation; Interpersonal Competence; Mainstreaming; Mild Disabilities; Rating Scales; Secondary Education; Self Evaluation (Individuals); Student Evaluation; Teacher Attitudes; Vocational Education
AbstractThe study examined the relationship between student and teacher ratings of the interpersonal relations skills of 165 special needs students enrolled in mainstreamed secondary level vocational programs. The correlations between the student self-ratings and teacher ratings suggest there is little agreement about students' actual skill levels. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: