Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLardner, Ted
TitelRethinking Classrooms: Perspectives on Teaching and Learning Styles (Research in the Classroom).
QuelleIn: English Journal, 78 (1989) 8, S.88-89Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Classroom Environment; Classroom Research; Cognitive Style; English Instruction; Secondary Education; Small Group Instruction; Student Centered Curriculum; Teacher Student Relationship; Teaching Methods; Teaching Styles
AbstractDescribes a conversationally oriented, student-centered English class which recognizes the different learning styles among groups of students in the classroom. Notes that this teaching style opens a space for social engagement in intellectual work and conversation which enables reflective thought. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: