Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFarmer, Edgar I.; Shiver, Thrisha G.
TitelTraining Teachers to Facilitate the Transition of Disadvantaged Students from School to Work: A Staff Development Assessment.
QuelleIn: Journal of Studies in Technical Careers, 11 (1989) 3, S.215-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Disadvantaged; Education Work Relationship; Inservice Teacher Education; Institutes (Training Programs); Outcomes of Education; Staff Development; Vocational Education
AbstractA survey completed by 43 of 55 participants in a training institute assessed the treatment used in preparing vocational personnel working in transition services for disadvantaged students and concluded that the instructional treatment made a significant difference in the participants' performance on the postassessment. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: