Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDuke, Chris
TitelPopularising Mandarin.
QuelleIn: Adults Learning (England), 1 (1990) 5, S.149-52Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccess to Education; Adult Education; Educational Change; Educational Trends; Governance; Government Role; Higher Education; Liberal Arts; Literature Reviews
AbstractSome issues raised by this review of recent literature on crisis and change in higher education are whether liberal education will survive, whether systemic changes will benefit adult learners, how labor-intensive higher education can survive in a technological era, and whether access for working-class and other underserved groups will be improved. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: