Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAyres, Joe; Hopf, Theodore S.
TitelThe Long-Term Effect of Visualization in the Classroom: A Brief Research Report.
QuelleIn: Communication Education, 39 (1990) 1, S.75-78Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication Apprehension; Communication Research; Higher Education; Speech Communication; Student Problems; Visualization
AbstractCompares communication apprehension (CA) levels of people exposed or not exposed to visualization (a desensitization technique to assist people in coping with CA) after four months and after eight months. Finds that those exposed to visualization reported significantly lower CA levels at the end of both time periods than those not exposed to visualization. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: