Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAram, Dorothy M.; Hall, Nancy E.
TitelLongitudinal Follow-up of Children with Preschool Communication Disorders: Treatment Implications.
QuelleIn: School Psychology Review, 18 (1989) 4, S.487-501Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdaptive Behavior (of Disabled); Communication Disorders; Followup Studies; Language Handicaps; Literature Reviews; Longitudinal Studies; Outcomes of Treatment; Preschool Children; Preschool Education; Speech Handicaps
AbstractThe long-term language, academic, social, and behavioral adjustment of young children with speech and language disorders is summarized by reviewing available population surveys, current status surveys, follow-up studies, clinical reports, and prospective studies. Implications of outcome data are discussed. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: