Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inScherer, Joseph J.
TitelThe Donkeys vs. the Elephants: Evolution of the Education Platform in Partisan Politics.
QuelleIn: NASSP Bulletin, 73 (1989) 520, S.20-25Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Policy; Educational Quality; Elementary Secondary Education; Federal Government; Government Role; Politics of Education
AbstractReviews Democratic and Republican party platform statements relevant to education between 1900 and the present. Currently, the parties are struggling to resolve government's role in relation to the individual. Reducing government does not necessarily secure development of strong individuals. A consensus to improve education for all students may result. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: