Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStratton, Beverly D.; Grindler, Martha C.
TitelAssessing Reading Achievement: Look at What's Available.
QuelleIn: Reading Improvement, 26 (1989) 2, S.156-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Data Collection; Educational Assessment; Elementary Secondary Education; Holistic Approach; Reading Achievement; Reading Research; Reading Tests; Research Methodology
AbstractAddresses the need to include all available data (physical, environmental, language, cognitive, affective, and educational correlates of reading) to evaluate students' reading strengths and weaknesses. Argues that this holistic approach makes the assessment of reading skills efficient and avoids test replication. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: