Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGraham, Steven W.
TitelAssessing the Learning Outcomes for Adults Participating in Formal Credit Programs.
QuelleIn: Continuing Higher Education Review, 53 (1989) 2-3, S.73-85Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Students; Factor Analysis; Higher Education; Nontraditional Students; Outcomes of Education; Student Attitudes; Undergraduate Study
AbstractTo examine the outcomes from traditional undergraduate degree programs, 7,577 recent college graduates over 30 were surveyed. Factor analysis structured 24 outcome variables into 5 categories in which adults felt their education had a major impact: self-directed learning, human/artistic development, communication skills, logic/problem solving, and consumer awareness. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: