Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSchwartz, Audrey James
TitelMiddle-Class Educational Values among Latino Gang Members in East Los Angeles County High Schools.
QuelleIn: Urban Education, 24 (1989) 3, S.323-42Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAntisocial Behavior; Classroom Techniques; Educational Attitudes; Grade 10; Hispanic American Students; Juvenile Gangs; Mexican Americans; Questionnaires; Secondary Education; Social Integration; Student Behavior; Student Characteristics; Student Participation; Urban Schools; California
AbstractConcern about potential disruption by Latino gang members in East Los Angeles (California) high schools results in over-emphasis on classroom control and neglect of these students' academic and social development. This study recommends steps to encourage the integration and participation in schooling of gang members through individualized instruction. (AF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: