Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLevine, Arthur
TitelLearning by Doing through Public Service: For Students and Professors Alike.
QuelleIn: Change, 21 (1989) 5, S.18-21Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Citizen Participation; College Faculty; College Students; Experiential Learning; Higher Education; Public Policy; Public Service; Student Participation; Teacher Participation
AbstractAn interview with Robert Coles, an author and professor actively long involved with community service, focuses on the importance of public service, the emphasis currently placed on it, college student and faculty participation, participation of non-college youth, incentives for service, related reading for students, and organization of community service projects. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: