Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWright, Bobby
TitelTribally Controlled Community Colleges: An Assessment of Student Satisfaction.
QuelleIn: Community/Junior College Quarterly of Research and Practice, 13 (1989) 2, S.119-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAmerican Indian Education; College Choice; Community Colleges; Dropouts; Participant Satisfaction; Reservation American Indians; Student Educational Objectives; Surveys; Two Year College Students; Two Year Colleges; Montana
AbstractDiscusses findings from a survey of students who attended Montana's tribally controlled community colleges from 1981 to 1985, investigating influences on college choice, personal and educational goals upon enrolling, whether the college assisted students in meeting their goals, and the degree of student satisfaction with programs and services. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: