Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcClelland, Jerry
TitelLessons Learned about Teaching Curriculum Development and Implementation in Jamaica.
QuelleIn: Journal of Vocational and Technical Education, 5 (1989) 2, S.40-49Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Centralization; Cultural Differences; Curriculum Development; Developed Nations; Developing Nations; Foreign Countries; Postsecondary Education; Professional Autonomy; Teaching Conditions; Vocational Education; Jamaica
AbstractLessons learned by teaching a curriculum and implementation course at a Jamaican college include awareness that the rhythm of academic life, locus of curriculum decision-making power, autonomy, and needed knowledge and skill vary across settings. The influence of more industrialized countries on vocational education in lesser developed countries is subtle but pervasive. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: