Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGilbert, Miriam
TitelScholarship versus Pedagogy: The Future of International Studies Education.
QuelleIn: Political Science Teacher, 2 (1989) 1, S.1Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; College Faculty; Course Content; Foreign Policy; Higher Education; International Relations; International Studies; Political Science; Research Universities; Scholarship; Teacher Characteristics; Teacher Effectiveness; Teacher Role; Teaching Skills; Textbook Content; Undergraduate Study
AbstractDiscusses the tension between the university faculty's research mandate and their teaching responsibilities. Suggests that there are no rewards for acquiring teaching skills and that research agendas often drive the construction of undergraduate political science curricula and contribute to the neglect of producing engaging textbooks. (KO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: