Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHammond, Grant T.
TitelThe State of Undergraduate Education in International Relations.
QuelleIn: Political Science Teacher, 2 (1989) 1, S.1-4Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Content; Curriculum Design; Curriculum Development; Foreign Policy; Higher Education; International Relations; International Studies; Political Science; Teacher Effectiveness; Undergraduate Study
AbstractSummarizes six curricular approaches to the teaching of international relations at the college level. Assesses some of the purposes and rationales of these approaches and discusses the merits of each approach. Concludes that development of curricula has largely failed to address questions of both substance and pedagogy. (KO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: