Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSawyer, Richard; und weitere
TitelAccuracy of Self-Reported High School Courses and Grades of College-Bound Students.
QuelleIn: College and University, 64 (1989) 3, S.288-99Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Records; College Admission; College Bound Students; College Entrance Examinations; Grades (Scholastic); Higher Education; Reliability; Secondary Education; Student Records
AbstractA study attempted to verify earlier research results suggesting that college-bound students' self-reporting of coursework and grades is relatively accurate. It also examined whether different subgroups of students (categorized by sex, racial-ethnic group, ability level, educational level, and date tested) varied significantly in their reporting accuracy. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: