Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enThomas, K. C.; Tolley, H.
TitelBeyond the Debate: Increasing Ethnic Minority Recruitment to the Police Service by Means of Access Courses.
QuelleIn: International Journal of Lifelong Education, 8 (1989) 3, S.183-96Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Learning; Ethnic Groups; Foreign Countries; Job Applicants; Occupational Tests; Police Education; Recruitment; Remedial Instruction; Tutorial Programs; United Kingdom (England)
AbstractThe West Midlands (England) Police Force and the University of Nottingham collaborated on the development of a remedial course designed to assist ethnic minority applicants who failed the recruitment examination. Issues raised by formative evaluation of the course have implications for police-community relations and lifelong learning. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: