Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlberty, Susan; Mihalik, Brian J.
TitelThe Use of Importance-Performance Analysis as an Evaluative Technique in Adult Education.
QuelleIn: Evaluation Review, 13 (1989) 1, S.33-44Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Educational Environment; Evaluation Methods; Instructional Effectiveness; Likert Scales; Performance Factors; Rating Scales; Student Evaluation of Teacher Performance
AbstractA model for student evaluation of the effectiveness of particular adult education instructors and settings is described. Importance-Performance Analysis--the two-scale model used--identifies the relative importance of factors influencing student preferences and indicates the degree to which a particular setting possesses these factors. (TJH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: