Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enErvay, Stuart; Sparks III, William G.
TitelThe Quality-Based Progression Model of Teacher Education.
QuelleIn: Teacher Educator, 24 (1989) 3, S.28-32Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege School Cooperation; Collegiality; Curriculum Design; Higher Education; Laboratory Schools; Preservice Teacher Education; Professional Development Schools; Student Evaluation; Teacher Education Curriculum; Teacher Educators; Teacher Role; Teacher Student Relationship
AbstractFive programatic considerations controlled by teacher educators which form the basis of a progressive model of teacher education are identified and discussed: curriculum articulation, instructional modeling, assessment intervals, personalized guidance, and professional development schools. (IAH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: