Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAide, Michael T.
TitelTeaching Critical Thinking in a Soil Classification and Genesis Course.
QuelleIn: Journal of Agronomic Education (JAE), 18 (1989) 1, S.37-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgriculture; Agronomy; College Science; Convergent Thinking; Critical Thinking; Evaluative Thinking; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Laboratory Procedures; Logical Thinking; Problem Solving; Productive Thinking; Soil Science; Teaching Methods; Writing (Composition)
AbstractDemonstrates how to promote the transference of concepts and principles developed in other curricula to enhance a student's subject matter mastery in soil classification. Describes course format, critical thinking techniques, and a course evaluation. A conclusion and references are included. (Author/RT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: