Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSowers, Jo-Ann; Powers, Laurie
TitelPreparing Students with Cerebral Palsy and Mental Retardation for the Transition from School to Community-Based Employment.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 12 (1989) 1, S.25-35Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunity Role; Education Work Relationship; Multiple Disabilities; Physical Disabilities; Secondary Education; Teaching Methods; Vocational Education
AbstractThe article describes the Oregon Transition to Employment Project, a three-year federally supported project, which investigated and identified strategies school programs can use to prepare students with physical and multiple disabilities for the transition from school to community-based employment. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: