Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/envan Imhoff, Evert; Ritzen, Jozef M. M.
TitelComparing Employment Opportunities of Graduates and Dropouts of Full-Time Education and an In-Service Training Program.
QuelleIn: Economics of Education Review, 8 (1989) 2, S.159-67Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDropouts; Employment Opportunities; Foreign Countries; Graduates; Inservice Education; Labor Market; Models; On the Job Training; Secondary Education; Vocational Education; Netherlands
AbstractCompares employment opportunities for graduates and dropouts of two types of education in the Netherlands, using an estimation model for labor market position (employed and underemployed) in the first years after leaving school. Completed inservice training does not offer more advantageous transition probabilities than full-time education in the long run. Includes 14 references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: