Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJackson, Anthony W.; Hornbeck, David W.
TitelEducating Young Adolescents: Why We Must Restructure Middle Grade Schools.
QuelleIn: American Psychologist, 44 (1989) 5, S.831-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adolescents; Education Work Relationship; Educational Change; Educational Needs; Educational Objectives; Educationally Disadvantaged; Employment Potential; Intermediate Grades; Intervention; Job Skills; Junior High School Students; Junior High Schools; Preadolescents; School Effectiveness; School Role
AbstractStudents in middle grades have been neglected in education reform initiatives of the 1980s, yet outcomes for early adolescents have profound implications for society and the economy. Stressing the importance of higher order thinking and the dangers of risk-taking behaviors, this article urges increased middle grade intervention and reform. (AF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: