Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBillingsley, Bonnie S.; Houck, Cherry K.
TitelImproving Secondary Learning Disabilities Programs: A System-Wide Participatory Model.
QuelleIn: Planning and Changing, 19 (1988) 4, S.205-15Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Planning; Learning Disabilities; Models; Participative Decision Making; Program Improvement; Secondary Education
AbstractDescribes a systemwide participatory planning model designed to facilitate improvement of secondary learning disabilities programs. The model had three phases: central program planning and description, school-based program planning, and implementation and evaluation. This program generated a sense of shared ownership and direction among one district's staff. Includes 23 references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: