Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEvertson, Carolyn M.; Weade, Regina
TitelClassroom Management and Teaching Style: Instructional Stability and Variability in Two Junior High English Classrooms.
QuelleIn: Elementary School Journal, 89 (1989) 3, S.379-93Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Techniques; Comparative Analysis; Curriculum Design; Junior High Schools; Secondary School Teachers; Teacher Effectiveness; Teacher Student Relationship; Teaching Styles
AbstractExamines the stability and variability in teaching styles of two junior high English teachers. Teachers were selected on the basis of extreme differences in classroom management effectiveness and in the achievement of their students. Guidelines and suggestions for effective teaching are offered. (DE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: