Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCohn, Elchanan
TitelThe Federal Role in Vocational Education: A Case Study of South Carolina.
QuelleIn: Economics of Education Review, 8 (1989) 1, S.107-16Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Equity (Finance); Government Role; Program Implementation; Research Needs; School Districts; Secondary Education; Student Needs; Vocational Education; South Carolina
AbstractDescribes vocational education in South Carolina, stressing the Federal Government's role in enhancing the delivery of such education to students, especially to special populations such as disadvantaged and handicapped children. A comparison of four school districts offers insights into commonalities and differences among programs. Includes tables, notes, and 11 references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: