Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRossell, Christine; Baker, Keith
TitelSelecting and Exiting Students in Bilingual Educational Programs.
QuelleIn: Journal of Law and Education, 17 (1988) 4, S.589-623Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterRecht; Bilingual Education Programs; Court Litigation; Educational Diagnosis; Elementary Secondary Education; Federal Courts; Federal Regulation; Language Proficiency; Limited English Speaking; Public Schools; School Law; Standardized Tests; Student Development; Student Needs; Student Placement
AbstractTraces the entry and exit criteria of transitional bilingual education programs through federal court decisions, laws, and regulations over the past decade. Examines the validity of the rules used to decide who needs transitional bilingual education. (MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: