Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreene, Gary; und weitere
TitelInstructional Strategies for Special Education Students in Vocational Education. More than Just Tips.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 11 (1989) 2, S.3-8Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Disabilities; Education Work Relationship; Mainstreaming; Special Education; Teaching Methods; Vocational Education
AbstractPresents generic instructional strategies that can be used by vocational instructors to improve the quality of vocational education available to special education students in mainstreamed settings and to assist handicapped individuals' transition from school to work. Strategies are collaborative approaches, task analysis, cooperative learning groups, and tutoring. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: