Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNorton, Robert E.
TitelReaction to Moss's "Clues about Skills and Characteristics that Distinguish High-Performing Vocational Administrators."
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 26 (1988) 2, S.53-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Administrator Effectiveness; Adults; Leadership Qualities; Research Problems; Research Reports; Task Analysis; Vocational Directors; Vocational Education
AbstractThe author reacts to Moss's study that investigated leadership qualities of vocational administrators. He questions the limited size and the homogeneity of the respondent base and comments that Moss assigns an unlikely outcome to the traditional occupational analysis procedure. The author also discusses one occupational analysis procedure, DACUM. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: