Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTilson, George P., Jr.; Neubert, Debra A.
TitelSchool-to-Work Transition of Mildly Disabled Young Adults. Parental Perceptions of Vocational Needs.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 11 (1988) 1, S.33-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducation Work Relationship; Employment Opportunities; Job Skills; Mild Disabilities; Parent Attitudes; Parent Participation; Vocational Education
AbstractReports findings from a survey of parents whose mildly disabled children participated in a time-limited transition program--Job Training and Tryout--after leaving the public school system. Examines parents' expectations and perceptions of vocational abilities and training needed to facilitate the transition process. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: