Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHollingsworth, Sandra
TitelMaking Field-Based Programs Work: A Three-Level Approach to Reading Education.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 33 (1988) 4, S.28-36Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperating Teachers; Elementary Education; Higher Education; Methods Courses; Preservice Teacher Education; Reading Instruction; Reading Teachers; Student Teachers
AbstractA description is given of the design, implementation, and outcomes of a combination methods course and field experience for preservice reading teachers. The program involved cooperating teachers in a collaborative manner assisting elementary children with reading problems, and increased both cooperating and student teachers' knowledge of reading instruction. (JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: