Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCooper, Constance C.; und weitere
TitelDesign for Excellence in Teacher Education: A Developmental Model for Student Assessment, Selection, and Retention.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 33 (1988) 4, S.15-20Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; Evaluation Criteria; Higher Education; Preservice Teacher Education; Student Teacher Evaluation; Teacher Education Programs; Testing
AbstractAn assessment model for a preservice teacher education program is described that is developmental, allows for skills enhancement, involves both arts and science education faculty review, and includes evaluation strategies other than standard pen-and-pencil tests. Assumptions underlying the model are presented and the sequence of assessments as implemented is described. (JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: