Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSpalding, Bob; Florek, Anton
TitelOne School's Approach to Integration: Developing a Community Philosophy and Utilising an "In House" Educational Psychologist.
QuelleIn: Support for Learning, 3 (1988) 1, S.27-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; High Schools; Interdisciplinary Approach; Mainstreaming; Mild Disabilities; Normalization (Handicapped); Professional Personnel; School Psychologists; School Support
AbstractThe article describes a program at Connahs Quay High School in Wales (United Kingdom) which integrates 18 moderately disabled students and about 100 mildly disabled students into the regular school program. The support system includes a special needs coordinator, liaison with primary schools, and an active role by the school psychologist. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: