Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTobin, Kenneth
TitelTarget Student Involvement in High School Science.
QuelleIn: International Journal of Science Education, 10 (1988) 3, S.317-30Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClass Activities; Classroom Communication; Classroom Observation Techniques; Classroom Research; Classrooms; Foreign Countries; Science Education; Science Instruction; Science Teachers; Secondary Education; Secondary School Science; Australia
AbstractInvestigates student engagement patterns in high school science classes. Finds that three to five students, known as target students, monopolized classroom interactions in most classes and they tended to be high-achieving students. Most target students were male and tended to be persistent. Provides a student involvement questionnaire in the appendix. (Author/YP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: