Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFields, Cheryl M.
TitelClose to 100 Pct. of Grambling U. Students now Pass Teacher-Certification Examination, up from 10 Pct.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 35 (1988) 13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBlack Colleges; College Students; Educational Improvement; Higher Education; Minority Groups; Preservice Teacher Education; Teacher Certification; Test Wiseness
AbstractWith a predominantly Black student body, Grambling State University has prevailed against the nationwide trend of low minority passing rates on teacher certification tests. This was accomplished by a determination to train students for certification and by development of specific test-taking skills. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: