Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFairweather, James S.
TitelPreparing Secondary-Level Handicapped Students for Work and Life after School. Traditional vs. Nontraditional Approaches.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 10 (1988) 2, S.23-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Employment Services; School Districts; Secondary Education; Transitional Programs; Vocational Education
AbstractSRI International conducted a survey of 1,450 chief special education administrators of local education agencies to collect data associated with successful secondary vocational and transition-related programs. Results indicated that more than 50 percent of agencies provide some traditional vocational programs and services for disabled students. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: