Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTest, David W.; und weitere
TitelTransitional Services for Mildly Handicapped Youth. A Cooperative Model.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 10 (1988) 2, S.7-11Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducation Work Relationship; Job Placement; Mild Disabilities; Models; Secondary Education; Transitional Programs; Vocational Education; Work Experience Programs
AbstractPresents the Competitive Employment through Vocational Experiences (CETVE) model of transition from school to work for youth with mild disabilities. Discusses identification and screening of participants, placement in work experience, training, and follow-up. Also covers such issues as interagency cooperation, transportation, liability, and community-based training. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: