Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCalderhead, James
TitelThe Quality of Reflection in Student Teachers' Professional Learning.
QuelleIn: European Journal of Teacher Education, 10 (1987) 3, S.269-78Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterField Experience Programs; Foreign Countries; Graduate Study; Higher Education; Preservice Teacher Education; Self Evaluation (Individuals); Student Teacher Attitudes; Teaching Experience; United Kingdom (England)
AbstractObservation of 10 primary school student teachers through a field experience affiliated with their one-year postgraduate training course revealed that, although the subjects differed in their conceptualization and reflection of practice, they typically progressed through three stages involving fitting in, passing assessment, and exploring. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: