Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDuffy, Pat
TitelStudent Perceptions of Tutor Expectations for School-Based Teaching Practice.
QuelleIn: European Journal of Teacher Education, 10 (1987) 3, S.261-68Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperating Teachers; Expectation; Field Experience Programs; Higher Education; Preservice Teacher Education; Student Teacher Attitudes; Student Teacher Supervisors; Teacher Student Relationship; Teaching Experience
AbstractExamination of education majors' perceptions of their supervisors' expectations regarding their performance as student teachers were examined. Results show that supervisors did not use uniform evaluation criteria and that there was a low level of congruence between supervisors' and cooperating teachers' views on teaching practice. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: