Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enButtery, Thomas J.; Weller, L. David
TitelGroup Clinical Supervision: A Paradigm for Preservice Instructional Enhancement.
QuelleIn: Action in Teacher Education, 10 (1988) 1, S.61-73Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterHigher Education; Preservice Teacher Education; Student Teacher Supervisors; Student Teachers; Supervisory Methods; Supervisory Training; Teacher Improvement; Teacher Student Relationship
AbstractInvestigation of the efficacy of group clinical supervision as an approach for helping supervisors and student teachers examine and test teaching alternatives suggested such advantages as reduction of time pressures, use of modeling behaviors, and increased discussion opportunities. (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: