Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJavidi, Manoochehr Mitch; und weitere
TitelA Comparative Analysis of Teachers' Use of Dramatic Style Behaviors at Higher and Secondary Educational Levels.
QuelleIn: Communication Education, 37 (1988) 4, S.278-88Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication Research; Course Content; Higher Education; Humor; Personal Narratives; Secondary Education; Self Disclosure (Individuals); Teacher Behavior; Teaching Styles
AbstractProvides comparative data on the use of humor, self-disclosure, and narrative by award-winning college and secondary teachers. Indicates that these teachers used these dramatic behaviors to clarify course content, and that they used them significantly more than the nonaward winning teachers from the same educational levels. (MS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: