Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSlaughter, Helen B.
TitelIndirect and Direct Teaching in a Whole Language Program.
QuelleIn: Reading Teacher, 42 (1988) 1, S.30-34Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Primary Education; Reading Diagnosis; Reading Instruction; Reading Research; Teacher Role; Teaching Methods; Writing Instruction
AbstractInvestigates the teacher's role in a whole language classroom. Asserts that explicit written guidelines concerning the teacher's role in directing and supporting student learning should be available for novice teachers in training and for experienced teachers who want to shift from a conventional approach to a whole language approach. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: