Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStile, Stephen W.; Bentley, Nona
TitelTransdisciplinary Intervention by an Itinerant School Nurse in Two Rural Classrooms.
QuelleIn: Rural Special Education Quarterly, 8 (1988) 3, S.27-32Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Change; Behavior Modification; Behavior Problems; Case Studies; Contingency Management; Elementary Secondary Education; Rural Education; School Nurses; Special Education
AbstractReports two transdisciplinary interventions conducted by an Itinerant school nurse. The case studies presented involve a Prader-Willi syndrome student enrolled in a class for the trainable mentally handicapped and a student enrolled in a regular fourth grade classroom but considered at risk for placement in a behavior disorders setting. (JHZ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: