Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inZurbrick, Phillip R.
TitelArguing with Success.
QuelleIn: Agricultural Education Magazine, 61 (1988) 1, S.15-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Education Work Relationship; Enrollment Influences; Outcomes of Education; Required Courses; Secondary Education; Vocational Education; Vocational Followup; Arizona
AbstractThe author reports results from a 10-year study of vocational agriculture program completers in Arizona. Data are presented on employment status, employment in agriculture or related fields, postsecondary education, and reenrollment. Results indicate that former students value their vocational agriculture experience very highly. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: