Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPeck, Sabrina
TitelSigns of Learning: Child Nonnative Speakers in Tutoring Sessions with a Child Native Speaker.
QuelleIn: Language Learning, 37 (1987) 4, S.545-71Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChild Language; Correlation; English (Second Language); Kindergarten; Language Usage; Native Speakers; Peer Teaching; Primary Education; Second Language Learning; Spanish
AbstractCompares native Spanish-speaking (N=9) and native English-speaking kindergarten students' use of language learning acts after individual peer tutoring sessions in English. Findings reveal that students appear to acquire English according to their level of general academic achievement. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: